Klima školy
Klima naší školy
Dle vyhodnocených dotazníků chodí většina dětí do školy ráda. Mohou se s důvěrou obrátit na kteroukoliv osobu ve škole, jestliže potřebují pomoc. Klimata tříd jsou většinou příznivá pro získávání vědomostí a dovedností žáků. Spolužáci mají na sebe navzájem dobrý vliv a ve třídách převládá přátelská a veselá atmosféra. Hodnocení žáků učiteli je spravedlivé a přístup k žákům je velmi individuální. Žáci mají možnost svoji práci i práci svých spolužáků ohodnotit. Na vyučování se připravují doma bez větších obtíží, nejsou na ně kladeny příliš vysoké nároky. Ne všichni žáci se stravují ve školní jídelně, avšak ti, kteří se zde stravují, jsou se stravou většinou spokojeni. 99% žáků by ve škole nic neměnilo, prostředí i okolí se jim líbí.
Z pohledu rodičů dodává škola dětem sebedůvěru, děti využívají získané vědomosti a dovednosti v běžném životě. Škola vede žáky k celoživotnímu učení učení, vyhledávání a třídění informací a uplatňování získaných poznatků při dalších činnostech. Snaží se, aby žáky učení bavilo. Učitelé i ostatní zaměstnanci školy se chovají k rodičům i žákům velmi vstřícně. Žáci mají kladný vztah ke svému učiteli a dostávají dostatečný prostor k vyjádření svých názorů. Škola pravidelně informuje rodiče a přátele školy o dění ve škole prostřednictvím třídních schůzek, konzultačních hodin a webových stránek. Jen desetina dotazovaných rodičů pomáhá škole s organizací školních akcí, dobrovolnými příspěvky apod. Tohle bychom v příštích letech rádi zlepšili, a proto se budeme snažit, aby spolupráce rodičů se školou byla znatelně vyšší. 80% rodičů by naši školu doporučilo svým známým a přátelům, což nás velmi těší a vynaložíme veškeré úsilí, aby se toto procento v dalších letech ještě navýšilo.
Závěrem však můžeme říci, že klima naší školy je velmi dobré z pohledu rodičů i žáků. Učitelé i ostatní zaměstnanci školy se zde snaží udržovat příjemnou atmosféru a vytvářet ty nejlepší podmínky pro rozvoj vědomostí, dovedností a návyků našich žáků.