Škola ve škole ve čtvrtek
Z knihy pirátky Falli
Ve čtvrtek jsme byli na velké procházce. Byli jsme se projít kolem Nesovic. Nejdříve jsme se rozdělili do 4 skupin např. zelená, žlutá, modrá, červená. Já jsem byla v týmu žluté a měla jsem v týmu Adélku, Renatku (Julinka-já), Jindříška, Pavlínku, Karolínku, Martinku, Adélku, Nelinku. To byly moje děcka v týmu.
Šli jsme lesem. Když jsme uviděli žlutý a zároveń růžový fáborek, znamenalo to, že máme splnit úkol. Prvním úkolem bylo zazpívat pirátskou hymnu a doprovodit ji hrou na přírodniny.První úkol se mi moc líbil. Za druhý úkol jsme měli poskládat rozstříhanou zprávu a přečíst ji.
Potom jsme šli zase dál podle žlutých fáborků. U posedu jsme měli za úkol vymyslet a napsat 10 různých zvířat a 10 různých rostlin. Ale ještě před tím jsme se brodili bažinou, abychom se dostali k úkolu. Potom jsme šlli cestou, kde byly housenky a já jsem se hrozně bála a taky hodně pištěla.
Když jsme došli k chatě, začali jsme hledat poklad. Mireček a Marek ho našli. Byly to bonbóny a taky čokoládové mince. Zazpívali jsme si pirátskou hymnu a taky náš pokřik a šli jsme do školy.
Opravila a napsala třídní paní učitelka.
Z knihy piráta Marka
Ráno jsem přišel do školy, vzali jsme si vršky a utvořili 4 skupiny. Šli jsme do lesa a chodili jsme podle papírků a plnili úkoly a hledali poklad. Byla tam truhla s kokinama a rozdali jsme je.
Z knihy pirátky Gabriely
Ve čtvrtek jsem došla o třídy a psal do Pirátské knihy. Když skončila první hodina, posvačilil jsme. Šli jsme se do šaten přezout na ven. Venku jsme si z nádoby vylosovali vršky. Podle barvy vršku jsme se rozdělili do družstev a šli podle fáborků hledat poklad. Barevné fáborky značily úkol a žluté cestu. Když jsme splnili všechny úkoly, ty poslední fáborky značily poklad. Poklad našli Mira a Marek. Spravedlivě poklad rozdali. Pak jsme šli na oběd.
Napsat komentář